R10a güncelleme mi geldi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10a güncelleme mi geldi?
4
●
180
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10a güncelleme mi geldi?
02-12-2021, 14:27:29
#1
Arwensen
Platin üye
Dünden beri konu açan kimsenin ismini göremiyorum ve konuların isimleri bayagı büyümüş. Acaba ben yanlış bir ayarla mı oynadım yoksa günclememi geldi? İnşallah ben yanlış bir şey yapmışımdır 😁 bilgisi olan var mı?
02-12-2021, 14:29:28
#2
hk0nline
Bende değişik birşey yok ama çoğu üyede sizinkine benzer sorunlar olmuş safari ile mi bağlanıyorsunuz ?
02-12-2021, 14:29:44
#3
Alihan61
sende bir sıkıntı olabilir
02-12-2021, 14:49:23
#4
brkcnklm
r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
Bende dünden beri özel mesaj göndermeye çalışınca beyaz boş bir sayfada kalıyor. Birkaç kez deneyince anca mesajı iletebiliyorum.
02-12-2021, 14:50:05
#5
Arwensen
Platin üye
hk0nline adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende değişik birşey yok ama çoğu üyede sizinkine benzer sorunlar olmuş safari ile mi bağlanıyorsunuz ?
Hayır hocam
Alihan61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sende bir sıkıntı olabilir
İnşallah öyledir 😁
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler