• 02-12-2021, 14:06:07
    #1
    R10 sevenler kulübü olarak R10 Blog ne zaman açılacak malum aralık ayına girdik
    Yazı fontlarının bozulması forumda yeniliklere mi işaret acaba
    ve r10 blog ismi acaba blog mu olacak yoksa r10 özgün bir isimde mi kalacak
    r10 sevenler kulübü olarak aklımızda deli sorular
  • 02-12-2021, 14:11:35
    #2
    Blog sub domain olarak olacak galiba. Yani (https://www.blog.r10.net)

    Burada (https://rokito.digital/#) öyle bahsedilmiş

    Bence büyük ihtimalle de R10 Blog olarak olur.
  • 02-12-2021, 14:12:41
    #3
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blog sub domain olarak olacak galiba. Yani (https://www.blog.r10.net) Bence büyük ihtimalle de R10 Blog olarak olur.

    Burada (https://rokito.digital/#) öyle bahsedilmiş

    belki değiştirirler hocam blog olursa sıradan olur r10 yakışmaz daha etkiliyeci bir isim bulmaları gerek