R10 sevenler kulübü olarak R10 Blog ne zaman açılacak malum aralık ayına girdik
Yazı fontlarının bozulması forumda yeniliklere mi işaret acaba
ve r10 blog ismi acaba blog mu olacak yoksa r10 özgün bir isimde mi kalacak
r10 sevenler kulübü olarak aklımızda deli sorular
Beklenen güne ne kadar kaldı acaba
2
●97
- 02-12-2021, 14:11:35Blog sub domain olarak olacak galiba. Yani (https://www.blog.r10.net)
Burada (https://rokito.digital/#) öyle bahsedilmiş
Bence büyük ihtimalle de R10 Blog olarak olur. - 02-12-2021, 14:12:41mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki değiştirirler hocam blog olursa sıradan olur r10 yakışmaz daha etkiliyeci bir isim bulmaları gerek