R10 sevenler kulübü olarak R10 Blog ne zaman açılacak malum aralık ayına girdik
Yazı fontlarının bozulması forumda yeniliklere mi işaret acaba
ve r10 blog ismi acaba blog mu olacak yoksa r10 özgün bir isimde mi kalacak
r10 sevenler kulübü olarak aklımızda deli sorular