Nereden yakalıyorlarsa kadınlara çok yaptırıyorlar benzeri işlemleri. Geçende bana bir kız arkadaşım gelmiş PaPara hesabını kiralayalım ben yapıyorum diyor. Dedim sakın bana para falan göndereyim deme yanlışlıkla bile olsa.
Anlayamadığım PaPara'nın bu işlemler için yoğunlukla kullanıldığı belli, neden bir kamuspotu vs tarzında işlem sağlamıyor devlet? Veya kurumun kendisi neden yapmıyor? Hiç bu işlerden anlamayan aklı kesmeyenlere yaptırıyorlar bir çok kişi bilmeden yanıyor.