• 26-11-2021, 22:41:29
    #19
    Üyeliği durduruldu
    youtubekazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah affetsin diyelim kimlik bilgisi demek benim gözümde hayatını bağışlamış demektir.
    vala dedim atmasaydın ben sana 250 tl atardım diye ama atmış hatta annesinin de atmış. Toplamda 500 TL bir kazanç sağlamışlar
  • 26-11-2021, 22:43:18
    #20
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hesabı vermemiş, kimlik fotusunu göndermiş sadece
    kimlik vermesi daha sıkıntı değil mi ?
  • 26-11-2021, 22:47:00
    #21
    Nereden yakalıyorlarsa kadınlara çok yaptırıyorlar benzeri işlemleri. Geçende bana bir kız arkadaşım gelmiş PaPara hesabını kiralayalım ben yapıyorum diyor. Dedim sakın bana para falan göndereyim deme yanlışlıkla bile olsa.

    Anlayamadığım PaPara'nın bu işlemler için yoğunlukla kullanıldığı belli, neden bir kamuspotu vs tarzında işlem sağlamıyor devlet? Veya kurumun kendisi neden yapmıyor? Hiç bu işlerden anlamayan aklı kesmeyenlere yaptırıyorlar bir çok kişi bilmeden yanıyor.
  • 26-11-2021, 22:51:03
    #22
    kımlık felan neysede gg dıkkat edın papara hesab numara felan degıstırmesınde bır kez kullandımı papara hesabını sıler sıkayet bıle eder
  • 26-11-2021, 22:58:12
    #23
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beni arasınlad yapim para lazım korkmuyom dkffkf
    1 gün nezarethane de yatarsan anlarsın :d
    • KuzeyKalesi
    KuzeyKalesi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-11-2021, 23:02:35
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gün nezarethane de yatarsan anlarsın :d
    Hocam bahisle işim yok illa kanıtlanır djkfkf ölüyom açlıktan ya lazım diye diyom dkfk
  • 26-11-2021, 23:18:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Kimlik fotosunu atıp hesabı elinden alacaklar
  • 26-11-2021, 23:40:53
    #26
    Üyeliği durduruldu
    oguzerdim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik fotosunu atıp hesabı elinden alacaklar
    kanka hesap açmamış hiç
  • 26-11-2021, 23:41:48
    #27
    Yasa dışı bir işlem olacağı aşikar. Bir şekilde iletişime vs geçilerek gerekirse polise giderek durumu anlatması gerek bence. Bu tür şeylere inanmayalım. Bedava peynir fare kapanında oluyor maalesef.