Yasa dışı bir işlem olacağı aşikar. Bir şekilde iletişime vs geçilerek gerekirse polise giderek durumu anlatması gerek bence. Bu tür şeylere inanmayalım. Bedava peynir fare kapanında oluyor maalesef.