• 25-11-2021, 18:42:57
    #1
    Wordpress
    Merhabalar, web tasarım alanında kimsenin vermediği hizmetleri en uygun fiyata vermeme rağmen, neredeyse hiç müşteri yakalayamadık. Yani kendi sektörüm adına söylüyorum şuan çok durgun ve donuk. Hiçbir şekilde satış neredeyse hiç olmuyor.

    Şu istatistiklere göre en az 5 iş almak gerekirken 1-2 iş zor aldık. Herhangi bir tıklanma botu vesaire yok. Sizin sektörlerde veya baska sektörlerde de böyle mi ? Şuan sıkıntı..
  • 25-11-2021, 18:52:00
    #2
    Hocam yine 40 tlye karşı iyi iş almamış mısınız?

    edit: 400 tlymiş.

    Üzücü bir durum.
  • 25-11-2021, 18:52:04
    #3
    Kendi fikrimce artık çoğu kişi html css biliyor bilmeyenlerde youtube udemy den öğreniyor detaylı öğrenmesine gerek yok bile ücretsiz bissürü templete var alıp editleyip kulanıyorlar boşuna para vermek yerine tavsiyem php ye daha ağırlık verin kendiniz sistemler geliştirip satın
  • 25-11-2021, 18:52:36
    #4
    Hocam kişisel görüşüm her işte olduğu gibi bence web tasarım işinde de çevre çok çok önemli, yani kişisel instagram, whatsapp hesaplarınızdan paylaşım vs yaparak bu işi çevrenize duyurun. Veya gittğiniz her ortamda işinizden mutlaka bahsedin. Faydası oluyor inanın.
  • 25-11-2021, 19:01:05
    #5
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, web tasarım alanında kimsenin vermediği hizmetleri en uygun fiyata vermeme rağmen, neredeyse hiç müşteri yakalayamadık. Yani kendi sektörüm adına söylüyorum şuan çok durgun ve donuk. Hiçbir şekilde satış neredeyse hiç olmuyor.

    Şu istatistiklere göre en az 5 iş almak gerekirken 1-2 iş zor aldık. Herhangi bir tıklanma botu vesaire yok. Sizin sektörlerde veya baska sektörlerde de böyle mi ? Şuan sıkıntı..
    Farkında mısınız bilmiyorum ama dolar 12-13 olmuş Türkiye'de ciddi bir ekonomik kriz var. Finans sektöründe bile 50-100 tl veren tbmli kelimeler bile 1 tl düşmüş. Çark dönmüyor.
    Her şeyi geçtim bugün bir arkadaşla konuştum sokaklar caddeler marketler her yer bomboşmuş. Arkadaşımın yaşadığı yerde 5M en büyük Migros var fotoğraf attı. Uçsuz bucaksız otoparkta 10 araç vardı.

    Bunlar daha iyi günler aslında çok daha kötü günler Türkiye'yi bekliyor...
    Tüm sektörler bitik.

    İnsanlar oy vermenin ne kadar önemli olduğunu çok ciddi bir şekilde bu süreçte öğrenecekler.
  • 25-11-2021, 19:25:26
    #6
    Wordpress
    Ne olacak bu halimiz