Kendi fikrimce artık çoğu kişi html css biliyor bilmeyenlerde youtube udemy den öğreniyor detaylı öğrenmesine gerek yok bile ücretsiz bissürü templete var alıp editleyip kulanıyorlar boşuna para vermek yerine tavsiyem php ye daha ağırlık verin kendiniz sistemler geliştirip satın