• 19-11-2021, 22:37:12
    #1
    Gunde 12 saat çalışıyorum haftada 1 gün izin
    Sokakta scooter ile dolaşıyoruz bazen paket geliyor sokağıma onu binaya çıkartıyoruz ama bana 12 saat çok fazla geliyor sabah 10 akşam 10
    7k maaşım var net elime geçen 5500tl bağkurluyum
    Sizin fikirlerinizi almak istedim saatler çok fazla geliyor insana ve sokakta kulübeniz yok sadece kafelere (yakın olmak şartîyla sokağa) gidebilirsin veya kahveye oralarda oturabilirsin genelde zor buluyoruz kovuyorlar 1 çay içip 2 saat oturunca
  • 19-11-2021, 22:38:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok uçuk bir maaş almadığım sürece 12 saat asla çalışmak istemem bu resmen kölelik.
  • 19-11-2021, 22:38:59
    #3
    Yavaş yavaş ölürler,

    Seyahat etmeyenler.
    Okumayanlar, müzik dinlemeyenler,
    Vicdanlarında hoşgörüyü barındıramayanlar.

    Alışkanlıklarına esir olanlar,
    Her gün aynı yolları yürüyenler,
    Ufuklarını genişletmeyen ve değiştirmeyenler,
    Elbiselerinin rengini değiştirme riskine bile
    girmeyenler,
    Bir yabancı ile konuşmayanlar.

    Heyecanlardan kaçınanlar,
    Tamir edilen kırık kalplerin gözlerindeki pırıltıyı
    görmek istemekten kaçınanlar.

    Aşkta veya işte bedbaht olup yön değiştirmeyenler,

    Rüyalarını gerçekleştirmek için risk almayanlar,
    Hayatlarında bir kez dahi mantıklı tavsiyelerin dışına
    çıkmamış olanlar.
    Yavaş yavaş ölürler

    PABLO NERUDA
  • 19-11-2021, 22:39:25
    #4
    İnşallah daha iyi bir iş bulabilirsiniz hocam.
  • 19-11-2021, 22:39:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aynı yerdeyiz kanka Trendyol go ama ben ankara'dayim
  • 19-11-2021, 22:40:03
    #6
    ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavaş yavaş ölürler,

    Seyahat etmeyenler.
    Okumayanlar, müzik dinlemeyenler,
    Vicdanlarında hoşgörüyü barındıramayanlar.

    Alışkanlıklarına esir olanlar,
    Her gün aynı yolları yürüyenler,
    Ufuklarını genişletmeyen ve değiştirmeyenler,
    Elbiselerinin rengini değiştirme riskine bile
    girmeyenler,
    Bir yabancı ile konuşmayanlar.

    Heyecanlardan kaçınanlar,
    Tamir edilen kırık kalplerin gözlerindeki pırıltıyı
    görmek istemekten kaçınanlar.

    Aşkta veyaişte bedbaht olup yön değiştirmeyenler,Rüyalarını gerçekleştirmek için risk almayanlar,
    Hayatlarında bir kez dahi mantıklı tavsiyelerin dışına
    çıkmamış olanlar.
    Yavaş yavaş ölürler

    PABLO NERUDA
    Birde okuyabilsek 😇
  • 19-11-2021, 22:40:22
    #7
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah daha iyi bir iş bulabilirsiniz hocam.
    Çok zor hocam cidden ya iş zor değil sadece kış soğuk 5 sweat var üzerimde şuanda eve gidiyorum yemin ederim
  • 19-11-2021, 22:42:05
    #8
    Aradaki 1.5k nereye gidiyor?
  • 19-11-2021, 22:42:11
    #9
    Burakz8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı yerdeyiz kanka Trendyol go ama ben ankara'dayim
    İşimiz çok zor kanka be