Gunde 12 saat çalışıyorum haftada 1 gün izin
Sokakta scooter ile dolaşıyoruz bazen paket geliyor sokağıma onu binaya çıkartıyoruz ama bana 12 saat çok fazla geliyor sabah 10 akşam 10
7k maaşım var net elime geçen 5500tl bağkurluyum
Sizin fikirlerinizi almak istedim saatler çok fazla geliyor insana ve sokakta kulübeniz yok sadece kafelere (yakın olmak şartîyla sokağa) gidebilirsin veya kahveye oralarda oturabilirsin genelde zor buluyoruz kovuyorlar 1 çay içip 2 saat oturunca
Sizce iş kötümü (7000 maaş)
19
●875
- 19-11-2021, 22:38:59Yavaş yavaş ölürler,
Seyahat etmeyenler.
Okumayanlar, müzik dinlemeyenler,
Vicdanlarında hoşgörüyü barındıramayanlar.
Alışkanlıklarına esir olanlar,
Her gün aynı yolları yürüyenler,
Ufuklarını genişletmeyen ve değiştirmeyenler,
Elbiselerinin rengini değiştirme riskine bile
girmeyenler,
Bir yabancı ile konuşmayanlar.
Heyecanlardan kaçınanlar,
Tamir edilen kırık kalplerin gözlerindeki pırıltıyı
görmek istemekten kaçınanlar.
Aşkta veya işte bedbaht olup yön değiştirmeyenler,
Rüyalarını gerçekleştirmek için risk almayanlar,
Hayatlarında bir kez dahi mantıklı tavsiyelerin dışına
çıkmamış olanlar.
Yavaş yavaş ölürler
PABLO NERUDA - 19-11-2021, 22:40:22Çok zor hocam cidden ya iş zor değil sadece kış soğuk 5 sweat var üzerimde şuanda eve gidiyorum yemin ederimCaprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2021, 22:42:11İşimiz çok zor kanka beBurakz8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama ben ankara'dayim