Konu
Sizce iş kötümü (7000 maaş)
19-11-2021, 22:38:30
#2
Kraken
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok uçuk bir maaş almadığım sürece 12 saat asla çalışmak istemem bu resmen kölelik.