Gunde 12 saat çalışıyorum haftada 1 gün izin
Sokakta scooter ile dolaşıyoruz bazen paket geliyor sokağıma onu binaya çıkartıyoruz ama bana 12 saat çok fazla geliyor sabah 10 akşam 10
7k maaşım var net elime geçen 5500tl bağkurluyum
Sizin fikirlerinizi almak istedim saatler çok fazla geliyor insana ve sokakta kulübeniz yok sadece kafelere (yakın olmak şartîyla sokağa) gidebilirsin veya kahveye oralarda oturabilirsin genelde zor buluyoruz kovuyorlar 1 çay içip 2 saat oturunca