Arkadaşım için "Davetiye Arıyorum" - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşım için "Davetiye Arıyorum"
3
●
107
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Arkadaşım için "Davetiye Arıyorum"
18-11-2021, 22:58:33
#1
vomeraine
Merhaba, Sınavların bitmesiyle ve malum ekonomik olaylardan Hukuk okuyan arkadaşım yarı zamanlı yapabileceği iş bulmak amacıyla r10'a girmeyi çok istiyor. Eğer davetiye atabilirseniz mailini özelden atabilirim Teşekkürler.
18-11-2021, 22:59:50
#2
Egobusch
https://www.r10.net/r10-kullanim-reh...-nelerdir.html
şurada ki konudan detaylı bilgi alabilirsiniz. Yönetim uygun gördüğü kişilere davetiye yolluyor.
18-11-2021, 23:01:36
#3
cuvelious
neden kendisi başvurmuyor ?
18-11-2021, 23:05:18
#4
vomeraine
Davetiye Bulunmuştur, Teşekkürler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler