• 18-11-2021, 22:58:33
    #1
    Merhaba, Sınavların bitmesiyle ve malum ekonomik olaylardan Hukuk okuyan arkadaşım yarı zamanlı yapabileceği iş bulmak amacıyla r10'a girmeyi çok istiyor. Eğer davetiye atabilirseniz mailini özelden atabilirim Teşekkürler.
  • 18-11-2021, 22:59:50
    #2
    https://www.r10.net/r10-kullanim-reh...-nelerdir.html şurada ki konudan detaylı bilgi alabilirsiniz. Yönetim uygun gördüğü kişilere davetiye yolluyor.
  • 18-11-2021, 23:01:36
    #3
    neden kendisi başvurmuyor ?
  • 18-11-2021, 23:05:18
    #4
    Davetiye Bulunmuştur, Teşekkürler.