Merhaba, Sınavların bitmesiyle ve malum ekonomik olaylardan Hukuk okuyan arkadaşım yarı zamanlı yapabileceği iş bulmak amacıyla r10'a girmeyi çok istiyor. Eğer davetiye atabilirseniz mailini özelden atabilirim Teşekkürler.