• 17-11-2021, 14:54:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar

    aracıımı satmayı düşünüyorum. Arabanın bazı kaporta sorunları var, ezik çizik, yaptırıp mı satmalıyım yoksa yaptırmadan mı?
  • 17-11-2021, 14:55:58
    #2
    Hocam sanayide pasta attırma.
    50 TL'ye yapıyorum diyor leş edip çıkartıyor (işini düzgün yapanları selamlıyorum.)
    Sadece araçlar için pasta, seramik kaplama yapan bir yeri bulup yaptırırsan aracının değerini arttırabilirsin.
    Ama onun dışında ek masraf olur sadece
  • 17-11-2021, 14:56:04
    #3
    Arkadaşım için bir araba bakmaya gitmiştik. Adam aracın orjinalliği bozulmasın diye yaptırmadım diyordu. Arabanın anteni bile kopmuştu. Eğer bu durumda değilse yaptırmayın.
  • 17-11-2021, 14:56:05
    #4
    Yaptırsan boyalı derler yaptırmasan çizik derler her halükarda bir şekilde fiyat kırmak için uğraşacaklar hangisi kafanıza yatıyorsa onu yapın bence hocam
  • 17-11-2021, 14:57:04
    #5
    Yaptırmadan satarsanız ucuza gider hocam, genelde öyle araçları galeriler veya sanayiciler alır ucuza yaptırıp satmayı düşünürler, binmek için alanlar temiz ve sorunsuz almak isterler. Mesela ben 100 bin km bir araç alacağıma 60 bin km deki araca 5-10bin fazla veririm başım ağrımaması için.
  • 17-11-2021, 14:57:57
    #6
    Yaptırma, alacak adam kendi keyfine göre kendi bütçesine göre yaptırsın.
    Sen şimdi satıcam zaten deyip masraftan kaçacaksın, güzel olmayacak.

    Satarken 1-2 neyse fiyattan düş
  • 17-11-2021, 15:03:30
    #7
    Ben olsam yapılmış araba alırım alıp masraf etmek istemem bir de üstüne para vermek istemem.