Hocam sanayide pasta attırma.
50 TL'ye yapıyorum diyor leş edip çıkartıyor (işini düzgün yapanları selamlıyorum.)
Sadece araçlar için pasta, seramik kaplama yapan bir yeri bulup yaptırırsan aracının değerini arttırabilirsin.
Ama onun dışında ek masraf olur sadece