• 16-11-2021, 00:09:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar, laptop kablosuz ağ larda güvenlik duzeyi WPA olan aglara baglaniyor ama WPA2-PSK olan aglara baglanmiyor. Şuan benim kablosuz ağ baglantımda WPA2-PSK dir. Laptop dan wifi baglantisi yapamiyorum bunu nasil çözebilirim. Modeme baglamdim WPA seçenegi yok.
  • 16-11-2021, 00:15:46
    #2
    Driver booster ile güncelleyen driverları hocam
  • 16-11-2021, 00:17:38
    #3
    Windows 7 Mi?
  • 16-11-2021, 00:20:12
    #4
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 7 Mi?
    Xp 🤗
  • 16-11-2021, 00:21:08
    #5
    mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xp 🤗
    Hocam işletim sistemi güncellemekten başka yapabileceğin hiçbir şey yok