Merhaba arkadaşlar, laptop kablosuz ağ larda güvenlik duzeyi WPA olan aglara baglaniyor ama WPA2-PSK olan aglara baglanmiyor. Şuan benim kablosuz ağ baglantımda WPA2-PSK dir. Laptop dan wifi baglantisi yapamiyorum bunu nasil çözebilirim. Modeme baglamdim WPA seçenegi yok.