• 15-11-2021, 18:54:36
    #1
    Merhabalar;

    Android bir cihazdan ios bir cihaza geçiş sağladım ancak whatsapp mesajlarımı nasıl ve hangi şekilde ücretsiz bir şekilde taşıyabilirim ?

    Gerçekten önemli mesajlar içermekte hem normal whatsapp hem de business sürümü.

    Şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
  • 15-11-2021, 18:56:19
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Hocam benimde çok önemli mesajlarım vardı, ücretsiz taşıyamadım. Ücretli olarak ise 25$ bir program buldum, en güzeli tek tek mail atmak ve iOS'a sıfır whatsapp kurmak.
  • 15-11-2021, 18:56:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.tenorshare.net/ads/icare...xoCcfwQAvD_BwE bunu deneyebilirsiniz hocam çok eskiden yapmıştımda aklımda icarefone kalmış ücretsiz başka hatırlamıyorum hep ücretliydi
  • 15-11-2021, 18:58:18
    #4
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimde çok önemli mesajlarım vardı, ücretsiz taşıyamadım. Ücretli olarak ise 25$ bir program buldum, en güzeli tek tek mail atmak ve iOS'a sıfır whatsapp kurmak.
    Yorumunuz için teşekkürler. Mail atmaktan kastınız nedir tam olarak detayları iletebilir misiniz ?
  • 15-11-2021, 19:07:58
    #5
    Ücret karşılığında program alarak yapabilirsiniz.
  • 15-11-2021, 19:16:36
    #6
    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücret karşılığında program alarak yapabilirsiniz.
    Evet internette 2-3 adet öyle programa rastladım ancak ortalama 30 dolarlarda gezmekte. Fiyat bir mesaj taşıma için çok fazla gibi geldi bana.
  • 15-11-2021, 19:18:10
    #7
    PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet internette 2-3 adet öyle programa rastladım ancak ortalama 30 dolarlarda gezmekte. Fiyat bir mesaj taşıma için çok fazla gibi geldi bana.
    Tek yöntem maalesef