EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benimde çok önemli mesajlarım vardı, ücretsiz taşıyamadım. Ücretli olarak ise 25$ bir program buldum, en güzeli tek tek mail atmak ve iOS'a sıfır whatsapp kurmak.
Yorumunuz için teşekkürler. Mail atmaktan kastınız nedir tam olarak detayları iletebilir misiniz ?