• 15-11-2021, 13:57:09
    #1
    API
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar eskiden Akbankta şube içerisinde ATM olurdu 40bin tlye kadar nakit çekerdin kartınla. Hala devam ediyor mu kaldırıldı mı bilgisi olan birisi yazabilir mi?
  • 15-11-2021, 14:03:01
    #2
    3 ay önce gittim içeride ve dışarıda ATM vardı hala devam ediyor olabilir
  • 15-11-2021, 14:29:00
    #3
    buradaki şubede var ancak 40.000 limiti var mı bilmiyorum
    • API
    API bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-11-2021, 20:51:49
    #4
    Akbank'ta çalışıyorum şube içerisinde ki "Gişe ekstra"lar dan bahsediyorsunuz. 50.000 ₺ kadar para çekme ve yatırma işlemi yapabiliyorsunuz. Şubeye göre kimisinde döviz işlemleri de yapılmaktadır.