Sıfır clio almak mantıklı mı
36
●1.057
- 10-11-2021, 20:49:551.0 icin o kadar verilir mi emin degilim hocam.Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni cliolardan benim arkadasta var ozelliklerini hatirlamiyorum ama ici fena degil. Bende 2017 clio 4 var idare ediyoruz simdilik ama arkadaslarla gezerken sığmiyoruz arka taraf dar.
İkinci el megan dusunurseniz benim arkadasta var 2 tane ikiside 2017 1.5 dci.
- simdiden hayirli olsun dileklerimi iletiyorum. - 10-11-2021, 20:55:42220 mi ?Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2017ler icin baktigimda 195 falandi bu kadar degisti mi ya piyasa - 10-11-2021, 21:30:05hocam galericilerde sıfır clio otomatik 240-250 bin TLBefo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2016 clioya 220 bin tl ödeyen hiç mi bakmıyor tabi zevki için alıyorsa, icon paket sevdalısıysa bilemem ama piyasada bayilerde araç yok ama galericilerde var onlarda bayilerden 40-50 bin tl koyup satıyor ama benim tercihim 5 yaşında dolu pakete bineceğime yeni sıfır clio 5`e binerim daha iyi boşta olsa - 10-11-2021, 21:37:551000 motor aracın yakıt tüketimini düşünürsek 1 ton ağırlığı olsa ortalama 1.4 ya da 1.3 araçlardan çok daha fazla yakar
yakması problem değildir belki ancak performans sizi delirtebilir.
çok konforlu sürüşler olmayacaktır. hele bir de bursada kullanacaksanız bir süre sonra kriz gelebilir.
2. el 50k km altı 1.3 ya da 1.4 araçları tercih ederdim.
opel - ford - markaları da reno kardeşe alternatif olarak her zaman değerlendiririm.
illa sıfır olacak diyorsanız bence bekleyebilir farklı marka ve farklı motor araçlar değerlendirebilirsiniz
1.0 motor ile muhtemelen klima ile yokuş rampa belki standart yolculuk bile zorlaşabilir.
1.3 araçlarda bile hatta 1.4 araçlarda bile çoğu zaman problem olabiliyor.
bugün olmaz yarın olmaz yarın egeye bir tatile gidersiniz yaz günü sıcağın ortasında sıfır araçla klimasız yolculuk yapmak zorunda kalabilirsiniz.
Allah kaza bela vermesin - 10-11-2021, 21:42:11Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam internet sitesinden baktım da hep manuel var bu modelin otomatik vitesi yok dimi? Babamla bineceğimiz için otomatik tercih etmeliyim öyle istiyor.Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle