Joy 1.0 TCe X-Tronic 90 bg modelini almak mantıklı mı sizce sıfır araba almayı düşünüyoruz babayla ben ortak gibi bir şey olacak yeni araştırmaya başladım ama sık sık kiraladığımdan sevdiğim bir araç bir yandan 200 bin buna mı verilir diyorum bir yandan en azından sıfır diyorum sizce hata mı yaparız alırsak? Liste fiyatı 220 bin TL ama sahibinden de galericiler 250 bine kadar koymuş
1.0 icin o kadar verilir mi emin degilim hocam.
Yeni cliolardan benim arkadasta var ozelliklerini hatirlamiyorum ama ici fena degil. Bende 2017 clio 4 var idare ediyoruz simdilik ama arkadaslarla gezerken sığmiyoruz arka taraf dar.
İkinci el megan dusunurseniz benim arkadasta var 2 tane ikiside 2017 1.5 dci.
- simdiden hayirli olsun dileklerimi iletiyorum.