Sıfır clio almak mantıklı mı
36
●1.057
- 10-11-2021, 20:25:47Joy 1.0 TCe X-Tronic 90 bg modelini almak mantıklı mı sizce sıfır araba almayı düşünüyoruz babayla ben ortak gibi bir şey olacak yeni araştırmaya başladım ama sık sık kiraladığımdan sevdiğim bir araç bir yandan 200 bin buna mı verilir diyorum bir yandan en azından sıfır diyorum sizce hata mı yaparız alırsak? Liste fiyatı 220 bin TL ama sahibinden de galericiler 250 bine kadar koymuş
- 10-11-2021, 20:27:09Sıfır araba hemen hemen hiçbir markada yok o yüzden ikinci el fiyatları sıfır fiyatlarını solladı.
Şahsen o bütçeyle clio yerine sıfır egea cross alırdım urban paket. En azından Suv'a binmiş olursunuz
Not: Gerçi Cross'da hiçbir bayide yok. Sıfır fiyatı 200 bin ama ikinci el fiyatı 230 240 bin - 10-11-2021, 20:28:44Şu dönemde ne alsan mantıklı, iki gün sonra clio lar 200bin di almadık dersiniz diye düşünüyorum. Arabamı satacaktım ama kredi çektim, faiz ödemek eldekini satmaktan karlı oluyor.
- 10-11-2021, 20:30:32Üyeliği durdurulduŞahsen ben almanızı tavsiye ederim. Çok sık renault alıp / satıyorum. En geç satılan araç 3 gün durdu. Samimiyetime inanın genelde ilana girdikten max 5-6 saat içerisinde satıyorum. Olası durumda bu kadar hızlı satan başka araç var mıdır? Bilmiyorum. Gerek yakıt, gerek acil durumda hızlı satılması adına bence ideal bir araç.
Fiyata gelecek olursak alırken zarar etmeyeceğiniz bir araç. 200 binde verseniz, 500 binde verseniz pazarı bu olduktan sonra verdiğinizi geri alırsınız. - 10-11-2021, 20:40:19hocam bende öyle diyordum da turbolu araç kiralamalarda hiç sıkıntı yaşatmadı tabi kiralamalarım çokta uzun süreli olmadı uzun yolda falan nasıl geçer araç full doluyken 5 kişi + yüklü nasıl gider bilemiyorumBefo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ek olarak turbosuz atmosferik 65-70 beygirlik modelleri de var clio nun işte onlar kanser "Joy 1.0 Sce 65 bg" bu modeli buna bile 190 bin tl fiyat yazmışlar bayilerde yok şuan - 10-11-2021, 20:43:590.9 TCE clio araç var. Arabada 4 kişi, klima açık, dik rampada köy yolunda öyle bir sorun yaşamadık.Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
90 bg arabamı olur ya