Şahsen ben almanızı tavsiye ederim. Çok sık renault alıp / satıyorum. En geç satılan araç 3 gün durdu. Samimiyetime inanın genelde ilana girdikten max 5-6 saat içerisinde satıyorum. Olası durumda bu kadar hızlı satan başka araç var mıdır? Bilmiyorum. Gerek yakıt, gerek acil durumda hızlı satılması adına bence ideal bir araç.
Fiyata gelecek olursak alırken zarar etmeyeceğiniz bir araç. 200 binde verseniz, 500 binde verseniz pazarı bu olduktan sonra verdiğinizi geri alırsınız.