Joy 1.0 TCe X-Tronic 90 bg modelini almak mantıklı mı sizce sıfır araba almayı düşünüyoruz babayla ben ortak gibi bir şey olacak yeni araştırmaya başladım ama sık sık kiraladığımdan sevdiğim bir araç bir yandan 200 bin buna mı verilir diyorum bir yandan en azından sıfır diyorum sizce hata mı yaparız alırsak? Liste fiyatı 220 bin TL ama sahibinden de galericiler 250 bine kadar koymuş