Makina Operatörlüğü Hakkinda
11
●78
- 08-11-2021, 17:27:38Kolay iş değildir. 15 - 20 günde öğrenilmez. Önce makinanın yağcılığını yapman lazım. Loder - exkavatör - dozer vs. Önerim exkavatör olur 25 tonluk. Bir usta operatörün yanına yağcı olarak başlarsın 1 yıl kadar kavrarsın makinayı sonrasında G sınıfı operatör belgeni aldıktan sonra bir şantiyede işe başlarsın maaşları tr de en düşük 5.000-6.000 ₺ başlıyor ama önerim yurt dısı iş bulman. Katar - dubai - ırak - rusya operatör arıyor cv gönderirsin evrakların tamsa çağırabilirler birde referans daha önce çalıştıgın firmalar önemli. Yurt dısında 2-3 bin dolar arası maaşları var.
- 08-11-2021, 17:28:04Devlet tarafından yetkili kurslar oluyor hocam bu belgeler için (ehliyet gibi düşün). Ücreti ile bu belgeleri alıyorsun ve işverene iletiyorsun. Belge şahsına ait oluyor ve siciline işleniyor.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2021, 17:29:47Iş makinasi kepce operatorlugu vs degil hocam. Normal makina yari otomatikonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle