• 08-11-2021, 16:11:17
    #1
    ...
  • 08-11-2021, 16:13:03
    #2
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar ablam bi iş edinme uygulamasında paketleme işi için iletişime geçmiş ve kimliğinin ön tarafını yollamış sadece ön tarafını.Bize bir zararı olabilir mi neler yapılabilir yardımcı olabilir misiniz ?
    Bir şey olur mu bilemem ama ben olsam kimliği yırtıp atar eskisini kaybettim yeni kimlik istiyorum diye nüfus müdürlüğüne başvuruda bulunurdum.
  • 08-11-2021, 16:13:06
    #3
    Papara üzerinden hesap açılmış mı kontrol ettirin bence .
  • 08-11-2021, 16:13:23
    #4
    paylaşmaması daha iyi ama bir şey olmaz
  • 08-11-2021, 16:13:24
    #5
    Gold üye
    Papara hesabı açıyorlar diye duymuştum hocam
  • 08-11-2021, 16:13:44
    #6
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara üzerinden hesap açılmış mı kontrol ettirin bence .
    Ablama halihazırda önceden biz açmıştık
  • 08-11-2021, 16:14:11
    #7
    bu gibi yöntemlerle illegal işler oluyor geçmiş olsun yakında ifadedir vs çağrılırsanız şaşırmayın(1 yıl sonra 2 yıl sonra vs)
  • 08-11-2021, 16:14:12
    #8
    papara hesabı açabilirler hocam dikkatli olun
  • 08-11-2021, 16:15:32
    #9
    🔎 WhoisTR.net
    Her şey ön tarafında yazıyor zaten üstadım, en önemli bilgi seri numarası, o da önde maalesef. En geç yarın gidip kayıp bildiriminde bulunup yenilenmesi yönünde müracaatını yapmasını tavsiye ederim. Ben olsam bir güvensizlik oluştuysa öyle yapardım yani.