Her şey ön tarafında yazıyor zaten üstadım, en önemli bilgi seri numarası, o da önde maalesef. En geç yarın gidip kayıp bildiriminde bulunup yenilenmesi yönünde müracaatını yapmasını tavsiye ederim. Ben olsam bir güvensizlik oluştuysa öyle yapardım yani.