GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar ablam bi iş edinme uygulamasında paketleme işi için iletişime geçmiş ve kimliğinin ön tarafını yollamış sadece ön tarafını.Bize bir zararı olabilir mi neler yapılabilir yardımcı olabilir misiniz ?
Bir şey olur mu bilemem ama ben olsam kimliği yırtıp atar eskisini kaybettim yeni kimlik istiyorum diye nüfus müdürlüğüne başvuruda bulunurdum.