Merhaba dostlar ablam bi iş edinme uygulamasında paketleme işi için iletişime geçmiş ve kimliğinin ön tarafını yollamış sadece ön tarafını.Bize bir zararı olabilir mi neler yapılabilir yardımcı olabilir misiniz ?
Bir şey olur mu bilemem ama ben olsam kimliği yırtıp atar eskisini kaybettim yeni kimlik istiyorum diye nüfus müdürlüğüne başvuruda bulunurdum.