• 06-11-2021, 14:11:21
    #1
    Merhaba, İphone 12 telefonumu windows cihazıma yansıtıp burada kullanmak istiyorum bir kenarda duracak şekilde bunun için bir yöntem bilen var mı ?
    teşekkür ederim
  • 06-11-2021, 14:12:54
    #2
    Hayır maalesef yok. Apple bu konuda çok katı.
  • 06-11-2021, 14:20:01
    #3
    Merhabalar. windows ayarlardan sanırım bağlayabiliyorsunuz. Ben iphone 11 pro max ı windows 10 da eşleştirmiştim. Bluetooth ile oluyor diye biliyorum. Bir deneyin isterseniz. İphone 12 için bir bilgim yok yalnız.
  • 06-11-2021, 14:21:49
    #4
    Destina_Buket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. windows ayarlardan sanırım bağlayabiliyorsunuz. Ben iphone 11 pro max ı windows 10 da eşleştirmiştim. Bluetooth ile oluyor diye biliyorum. Bir deneyin isterseniz. İphone 12 için bir bilgim yok yalnız.
    çok teşekkür ederim hemen araştırıyorum
  • 06-11-2021, 14:27:13
    #5
    Bende bilgisayarımı açar açmaz akşam sizi daha detaylı bilgilendiririm. Şu an dışardayım.