Merhaba, İphone 12 telefonumu windows cihazıma yansıtıp burada kullanmak istiyorum bir kenarda duracak şekilde bunun için bir yöntem bilen var mı ?
teşekkür ederim
İphone Cihazı Windowsta Kullanmak
4
●68
- 06-11-2021, 14:20:01Merhabalar. windows ayarlardan sanırım bağlayabiliyorsunuz. Ben iphone 11 pro max ı windows 10 da eşleştirmiştim. Bluetooth ile oluyor diye biliyorum. Bir deneyin isterseniz. İphone 12 için bir bilgim yok yalnız.
- 06-11-2021, 14:21:49çok teşekkür ederim hemen araştırıyorumDestina_Buket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2021, 14:27:13Bende bilgisayarımı açar açmaz akşam sizi daha detaylı bilgilendiririm. Şu an dışardayım.