Merhabalar. windows ayarlardan sanırım bağlayabiliyorsunuz. Ben iphone 11 pro max ı windows 10 da eşleştirmiştim. Bluetooth ile oluyor diye biliyorum. Bir deneyin isterseniz. İphone 12 için bir bilgim yok yalnız.