• 05-11-2021, 20:50:55
    #1
    En iyisi sanırım
    Merhabalar google ads ile alakalı 3 adet sorum var

    1- ADS hesabına manuel ödeme 115 lira yükledikten sonra kartı kapatabilir miyiz?
    2- Kart kapalı olunca google reklamı kapatırmı içerde 115 lira googleden alacağım olacak hesap kapanır mı?
    3- Kartı otomatik ödemeye mi almamız gerekiyor yoksa manuel önden 115 lira göndersekde oluyor mu

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı forumlar dilerim
  • 05-11-2021, 21:00:58
    #2
    Evet dediğinizi yapabilirsiniz herhangi bir sorun olmaz 115 lira bittikten sonra reklam yayınlanmaya devam eder odeme eşiğiniz kac para ise o rakama kadar devam eder sonra karttan cekmeye çalışır eğer otomatik ödeme ayarli ise karti para yoksa borçlu kalırsınız Manuel odeme ayarlı ise para biter reklam durur