Merhabalar google ads ile alakalı 3 adet sorum var
1- ADS hesabına manuel ödeme 115 lira yükledikten sonra kartı kapatabilir miyiz?
2- Kart kapalı olunca
google reklamı kapatırmı içerde 115 lira googleden alacağım olacak hesap kapanır mı?
3- Kartı otomatik ödemeye mi almamız gerekiyor yoksa manuel önden 115 lira göndersekde oluyor mu
Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı forumlar dilerim