Merhabalar google ads ile alakalı 3 adet sorum var

1- ADS hesabına manuel ödeme 115 lira yükledikten sonra kartı kapatabilir miyiz?
2- Kart kapalı olunca google reklamı kapatırmı içerde 115 lira googleden alacağım olacak hesap kapanır mı?
3- Kartı otomatik ödemeye mi almamız gerekiyor yoksa manuel önden 115 lira göndersekde oluyor mu

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı forumlar dilerim