• 05-11-2021, 10:10:54
    #10
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yumuşak lastik bir kap kullanıyorum kültablası ve küpe yapıyorum renk ise kendim ayarlıyorum hocam içerisine kurumuş yapraklar var renkleri canlı onlardan ekliyorum altın parcası görünümlü plastikler var onları döküyorum çok güzel oluyor mutlaka altına hafif yağlayın yapışmasın lastiğime yapışmıyor ama mdf veya cama yapışır
    Evet, yapıştığını bende birkaç kişiden duydum o yüzden boyutlarına uygun bir yağlı kağıt koyup bu sorunu aşmayı düşünüyorum.
    Tabii düşündüğümüz gibi olursa.
  • 06-11-2021, 13:04:41
    #11
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yumuşak lastik bir kap kullanıyorum kültablası ve küpe yapıyorum renk ise kendim ayarlıyorum hocam içerisine kurumuş yapraklar var renkleri canlı onlardan ekliyorum altın parcası görünümlü plastikler var onları döküyorum çok güzel oluyor mutlaka altına hafif yağlayın yapışmasın lastiğime yapışmıyor ama mdf veya cama yapışır
    Masanın bir tarafını bugün tamamen bitirdim, diğer tarafına da güzel bir şekil verdikten sonra epoksiyi dökmeyi planlıyorum.

  • 06-11-2021, 13:16:10
    #12
    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masanın bir tarafını bugün tamamen bitirdim, diğer tarafına da güzel bir şekil verdikten sonra epoksiyi dökmeyi planlıyorum.

    hocam kesinlikle toz olmasın epoksi ve toz aşırı zıtlar tozsuz kapalı bir ortamda yapın yoksa dökeceğiz epoksi bulanıklaşır kendi halinde kurusun kalınlığa göre 5 6 saatte kurur