bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben yumuşak lastik bir kap kullanıyorum kültablası ve küpe yapıyorum renk ise kendim ayarlıyorum hocam içerisine kurumuş yapraklar var renkleri canlı onlardan ekliyorum altın parcası görünümlü plastikler var onları döküyorum çok güzel oluyor mutlaka altına hafif yağlayın yapışmasın lastiğime yapışmıyor ama mdf veya cama yapışır
Masanın bir tarafını bugün tamamen bitirdim, diğer tarafına da güzel bir şekil verdikten sonra epoksiyi dökmeyi planlıyorum.