• 05-11-2021, 07:47:26
    #1
    Selamlar,

    2 adet önceden şekil vermiş olduğumuz doğal ağacımız var.
    İkisini birleştirip arasında ki boş olan kısıma renkli epoksi işlemi yapıp masa haline getirmeyi planlıyoruz.

    Bir bilenden almış olduğumuz bilgiye göre arasına yaklaşık 1 ila 1,5 kg arasında epoksi gidecekmiş.
    Bu epoksiler markadan markaya değişiklik ve kalitesi düştüğü/arttığı için sizden öneri almak istedim.
    Daha önce epoksi işlemi yapıp memnun kaldığınız bir marka var mıdır?

    Vermek istediğimiz epoksi şekli, şeffaf mavi, yeşil arası bir ton. (mavi olabilir)




  • 05-11-2021, 08:12:30
    #2
    1-1.5 kilo epoksiden fazla gideceğine emin ol.
    reçine ve epoksi sertleştirici moravia iyi markadır reçine için aslında pek markaya takılma.

    maliyetli ürünlerdir.
    tabi diğer maliyetli kısım bunları içine koyacağın yapacağın tezgahta önemli
  • 05-11-2021, 08:21:46
    #3
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-1.5 kilo epoksiden fazla gideceğine emin ol.
    reçine ve epoksi sertleştirici moravia iyi markadır reçine için aslında pek markaya takılma.

    maliyetli ürünlerdir.
    tabi diğer maliyetli kısım bunları içine koyacağın yapacağın tezgahta önemli
    Bizim ağaçlarımız yükseklik olarak fazla yüksek değil o yüzden 1, 1,5 kg yeterli olur diye düşünüyoruz.
    Masanın yüksekliği şuan 3cm.
    Moravia ürünlerine sadece yetkili satış noktalarından ulaşabiliyoruz sanırım.
  • 05-11-2021, 08:28:26
    #4
    aldığınızda sormanız lazım baloncuk bırakıyor mu diye ben 2 yıl epoksi işinde çalıştım lakin bizimki fabrika zemini üzerine uyhulanıyordu solventli yada solventsiz hangisi size uygunsa bilgi almanız gerekli reçine her yerde aynı hocam değişmez o filli boyanın epoksi ürünleride güzel
  • 05-11-2021, 08:41:11
    #5
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldığınızda sormanız lazım baloncuk bırakıyor mu diye ben 2 yıl epoksi işinde çalıştım lakin bizimki fabrika zemini üzerine uyhulanıyordu solventli yada solventsiz hangisi size uygunsa bilgi almanız gerekli reçine her yerde aynı hocam değişmez o filli boyanın epoksi ürünleride güzel
    Bilgi için teşekkürler.
    Aldığımız yerden detaylı bilgi almak gerekecek sanırım.
  • 05-11-2021, 09:06:00
    #6
    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ağaçlarımız yükseklik olarak fazla yüksek değil o yüzden 1, 1,5 kg yeterli olur diye düşünüyoruz.
    Masanın yüksekliği şuan 3cm.
    Moravia ürünlerine sadece yetkili satış noktalarından ulaşabiliyoruz sanırım.
    karaköy perşembe pazarına git orada sahilde hırdavatçılar var moravia bayisi de var hemen eski caminin karşısında.

    en uygun yer orası.

    ama önemli olan zemin.
  • 05-11-2021, 09:06:56
    #7
    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi için teşekkürler.
    Aldığımız yerden detaylı bilgi almak gerekecek sanırım.
    tabi hocam köpüksüz baloncuksuz olması lazım
  • 05-11-2021, 09:17:06
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karaköy perşembe pazarına git orada sahilde hırdavatçılar var moravia bayisi de var hemen eski caminin karşısında.

    en uygun yer orası.

    ama önemli olan zemin.
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi hocam köpüksüz baloncuksuz olması lazım
    Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar,
    Zemin olarak yüksekliği eşit olan çitalar ile etrafını kapatıyorum alt tarafına ise düz bir MDF yapıyorum, MDF üstüne ise yağlı kağıt sermeyi düşünüyoruz kolay çıkması için.
    Çıtaların kenarlarına ise epoksinin akmaması için silikonla kapatmayı planlıyorum.
  • 05-11-2021, 09:46:50
    #9
    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar,
    Zemin olarak yüksekliği eşit olan çitalar ile etrafını kapatıyorum alt tarafına ise düz bir MDF yapıyorum, MDF üstüne ise yağlı kağıt sermeyi düşünüyoruz kolay çıkması için.
    Çıtaların kenarlarına ise epoksinin akmaması için silikonla kapatmayı planlıyorum.
    ben yumuşak lastik bir kap kullanıyorum kültablası ve küpe yapıyorum renk ise kendim ayarlıyorum hocam içerisine kurumuş yapraklar var renkleri canlı onlardan ekliyorum altın parcası görünümlü plastikler var onları döküyorum çok güzel oluyor mutlaka altına hafif yağlayın yapışmasın lastiğime yapışmıyor ama mdf veya cama yapışır