2 adet önceden şekil vermiş olduğumuz doğal ağacımız var.
İkisini birleştirip arasında ki boş olan kısıma renkli epoksi işlemi yapıp masa haline getirmeyi planlıyoruz.
Bir bilenden almış olduğumuz bilgiye göre arasına yaklaşık 1 ila 1,5 kg arasında epoksi gidecekmiş.
Bu epoksiler markadan markaya değişiklik ve kalitesi düştüğü/arttığı için sizden öneri almak istedim.
Daha önce epoksi işlemi yapıp memnun kaldığınız bir marka var mıdır?
Vermek istediğimiz epoksi şekli, şeffaf mavi, yeşil arası bir ton. (mavi olabilir)

