• 04-11-2021, 01:29:41
    #1
    Merhaba üniversite okuduğum ilçede KYK yurdu olmadığı için özel pansiyona 10 aylık sözleşme yaptım. Fakat maddi olanaklar doğrultusunda pansiyondan ayrılıp ortaklaşa evin daha cüzi miktar geleceğini hesapladık.

    Sorum şu, geri kalan ayların parasını ödemekle zorunlu muyuz ?
  • 04-11-2021, 01:33:02
    #2
    Değilsin ama uğraştırırlar; alternatif olarak okulu bırakıyorum falan diyerek ayrılma talebinde bulun sonra ev tutun.
  • 04-11-2021, 01:33:45
    #3
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba üniversite okuduğum ilçede KYK yurdu olmadığı için özel pansiyona 10 aylık sözleşme yaptım. Fakat maddi olanaklar doğrultusunda pansiyondan ayrılıp ortaklaşa evin daha cüzi miktar geleceğini hesapladık.

    Sorum şu, geri kalan ayların parasını ödemekle zorunlu muyuz ?
    değilsin.Özel yurtlar kyk durumunun açıklanma tarihleri vs gibi durumlara hakkında bilgi sahibi zaten.Bunun farkındalar hukuki olarak bir zorunluluğu yok fakat tercih senin.
  • 04-11-2021, 01:42:45
    #4
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Geri kalan aylarin %30 unu vermek zorunda oluyorsunuz. Sözlesmede boyle bir madde oluyor genelde ama yinede konusmak lazim almiyor olma ihtimalleride vardir belki.