Merhaba üniversite okuduğum ilçede KYK yurdu olmadığı için özel pansiyona 10 aylık sözleşme yaptım. Fakat maddi olanaklar doğrultusunda pansiyondan ayrılıp ortaklaşa evin daha cüzi miktar geleceğini hesapladık.
Sorum şu, geri kalan ayların parasını ödemekle zorunlu muyuz ?
değilsin.Özel yurtlar kyk durumunun açıklanma tarihleri vs gibi durumlara hakkında bilgi sahibi zaten.Bunun farkındalar hukuki olarak bir zorunluluğu yok fakat tercih senin.