• 01-11-2021, 13:13:17
    #1
    Merhaba R10 Ailesi,

    Benim gibi r10'da yaşlanan biri olarak dün metaverse hakkında bir kaç video izleyince acaba bundan 15-20 sene sonra r10 gibi forumlar neye dönüşür diye merak ettim.

    Sizce şöyle bir şey olabilir mi :

    - Profiller Avatar'lara dönüşecek ve VR Gözlüklerini takıp sanal bir r10 bahçesinde/kampüsünde gezeceğiz.
    - Bir çok bina olacak bu binalar kategorileri temsil edecek. Bu açık alanda gezerken diğer çevrim içi avatarları görebileceğiz.
    - Bir çok kapı olacak ve bu kapılar konuları temsil edecek. O kapıdan içeriye girdiğinde o konuda online olan diğer avatarlar / kullanıcıları göreceğiz ve tartışabileceğiz.
    - Sanal ortak alanlarda online yarışmalar / beyin fırtınaları yapılacak.
    - Bazı odalardaki açık arttırmala sanki müzadeye katılıyormuş gibi katılıp teklifler vereceğiz.

    Sizce hayal ürünümü yoksa ilerde internet dediğimiz şey buraya doğru evrilebilir mi ? Bundan 15-20 yıl önce internetin bireysel kullanıcılar için olmadığını düşünürsek bu kadar hızlı adapte olduğumuz şey 20 sene sonra nereye gider ?
  • 01-11-2021, 13:15:46
    #2
    Güzel şeyler olacak.
  • 01-11-2021, 13:16:21
    #3
    90'lı yıllarda da 2000'lerde uçan arabalar ile gezeceğimizi söylüyorlardı, biz ise hala doğal gaza zam gelmesin diye dua ediyoruz.
  • 01-11-2021, 13:20:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'un geleceği mi var ?
    Niye buradasın ki?
  • 01-11-2021, 13:21:31
    #5
    Günde min 50 konu geziyorum herhalde dediğiniz gibi olursa 1 ayda 30 kilo veririm
  • 01-11-2021, 13:25:05
    #6
    Mesaj göndermek için kapı zili mi çalacağız? 😅
  • 01-11-2021, 13:26:53
    #7
    Platin üye
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj göndermek için kapı zili mi çalacağız? 😅
    Mesajlaşmayı gerçek bir konuşma ortamında yaptığımızı, tam konuşma ortasındayken karşıdaki kişinin kotasının dolduğunu bir düşünsenize.
    Konuşuyorsunuz ama duymuyor
  • 01-11-2021, 13:30:54
    #8
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye buradasın ki?
    Mesajı güncelledim, bakabilirsiniz
  • 01-11-2021, 13:37:28
    #9
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90'lı yıllarda da 2000'lerde uçan arabalar ile gezeceğimizi söylüyorlardı, biz ise hala doğal gaza zam gelmesin diye dua ediyoruz.
    Söylenen şeylere takılmamak gerekir, Asıl söylenmeyenlere takılmak gerekir
    90 Yıllarda İnstagram, Facebook, Youtube, Bitcoin, İnternet vb kavramları isimleri söyleyen olsa deli felan derdik. 20 senede belki uçan araba gelmedi ama uçak ile seyahat etmek artık gayet normal bir şey oldu. Uçan şeyin adının araba olmayabilir ama uçaklar, helikopterler, jetler, dronlar vs oldukça gelişti ve gelişmeye devam ediyor. 20 Sene önce böyle gelişmiş uçaklar yoktu. Şimdi hayalet uçaklardan bahsediliyor.


    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde min 50 konu geziyorum herhalde dediğiniz gibi olursa 1 ayda 30 kilo veririm
    Fiziki olarak gezmeyebiliriz yine pc başında oturur gibi olur belki. Ama şaka bir yana sürekli pc başında oturmaktan daha iyidir bence

    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj göndermek için kapı zili mi çalacağız? 😅
    Muhtemelen öyle olmaz Sanal dünya'daki sanal telefonunu çıkartır kişiye mesaj atarsın.

    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlaşmayı gerçek bir konuşma ortamında yaptığımızı, tam konuşma ortasındayken karşıdaki kişinin kotasının dolduğunu bir düşünsenize.
    Konuşuyorsunuz ama duymuyor
    20 Yıl sonrada internet kotası felan olursa yuh derim. Bence 20 sene sonra aynı anda çift hat ile bağlantılı sistemler olacak. Bir hat koptuğunda diğer hat veya 5g gibi şeyler devreye girebilir.