• 31-10-2021, 19:30:56
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 gece konaklama için ev sahibine 75$ verdik (airbnb üzerinde 90$ idi ama ücreti elden verince indirim yapmayı kabul etti) seçeneceğiniz evin konumuna ve boyutuna göre fiyat değişebilir biz ortalama bir evi tercih ettik

    Yemek fiyatları sıradan bir restoranda 4-6$ arası, alkollü içeceklerin fiyatı ucuz 1$ civarında günlük ortalama 15$ civarı yemek+içecek+kahve vs giderimiz oluyordu

    ulaşım çok ucuz, net rakamları hatırlamıyorum ama 5 gün boyunca max 15$ falan harcamışızdır
  • 31-10-2021, 23:29:12
    #11
    Guzel ve yasanilir bir ulke. Bana gore Turkiyeden daha iyi. Tabii ne is yapacagin da onemli.
    Facebook grubunda soru soran da sendin galiba? Orada yazilan yorumlara bakmak. Yok neymis fakir ulkeymis vs. Haritada ulkenin yerini gosteremeyenler yorum yapiyor genelde
    Kira fatura derdin yoksa kafan rahat olur. Disardan yemek zaten her ulkede pahali. Ulke pahali diye yorum yapanlarin cogu her gun Turk yemegi yemeye gitti icin pahali diyor. Turk lirasina cevirirsen zaten pahali.
  • 31-10-2021, 23:49:13
    #12
    DigitalTimes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guzel ve yasanilir bir ulke. Bana gore Turkiyeden daha iyi. Tabii ne is yapacagin da onemli.
    Facebook grubunda soru soran da sendin galiba? Orada yazilan yorumlara bakmak. Yok neymis fakir ulkeymis vs. Haritada ulkenin yerini gosteremeyenler yorum yapiyor genelde
    Kira fatura derdin yoksa kafan rahat olur. Disardan yemek zaten her ulkede pahali. Ulke pahali diye yorum yapanlarin cogu her gun Turk yemegi yemeye gitti icin pahali diyor. Turk lirasina cevirirsen zaten pahali.
    Evet o bendim hocam. İşin ası şöyle cuma günü pasaportumu yeniletip karşı tarafla kontağa geçip şu anki asgari ücretten düşük aldığım işimden istifa edeceğim ve gideceğim. Yapacak bir şey yok. Baktık olmuyor gezmiş oluruz yurt dışı görmüş oluruz. Ama amaç orada iş yapmak para kazanmak yaşayabilmek. Umarım umduğum gibi olur.
  • 31-10-2021, 23:51:01
    #13
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet o bendim hocam. İşin ası şöyle cuma günü pasaportumu yeniletip karşı tarafla kontağa geçip şu anki asgari ücretten düşük aldığım işimden istifa edeceğim ve gideceğim. Yapacak bir şey yok. Baktık olmuyor gezmiş oluruz yurt dışı görmüş oluruz. Ama amaç orada iş yapmak para kazanmak yaşayabilmek. Umarım umduğum gibi olur.
    Simdiden hayirli olsun. Akliniza takilan bir sey olursa mesaj atabilirsiniz hocam.
  • 31-10-2021, 23:51:43
    #14
    DigitalTimes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Simdiden hayirli olsun. Akliniza takilan bir sey olursa mesaj atabilirsiniz hocam.
    Siz nerdesiniz hocam?
  • 31-10-2021, 23:52:34
    #15
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz nerdesiniz hocam?
    Moldova'da.
  • 01-11-2021, 11:03:04
    #16
    yern307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1
    kendi fikirlerimi söylemem gerekirse rusçanın çok yoğun konuşulduğu bir ülke moldova, size önerim oradaki çalışma sürecinizde rusça öğrenmeniz olur hocam. Belki şansınız iyi gider ve rusyaya geçersiniz oradan (asıl para rusyada dönüyor)
    Kisa sureli olacak ise Rusca. Ulkenin resmi dili Rumence. Cift dil konusacan tabii ki cok ama sadece Rusca konusacan kesim yaslilar ve rus toplulugu tarafinda konusuluyor.
    Benim tavsiyem ulkenin resmi dilini ogrenmek. Rusca konustugunuz icin devlet dairelerinde terslenme sansiniz cok yuksek. Yeri geliyor Rusca konusacan Moldova vatandaslarina bile Rumence konusmasi icin uyariyorlar.