Guzel ve yasanilir bir ulke. Bana gore Turkiyeden daha iyi. Tabii ne is yapacagin da onemli.
Facebook grubunda soru soran da sendin galiba? Orada yazilan yorumlara bakmak. Yok neymis fakir ulkeymis vs. Haritada ulkenin yerini gosteremeyenler yorum yapiyor genelde

Kira fatura derdin yoksa kafan rahat olur. Disardan yemek zaten her ulkede pahali. Ulke pahali diye yorum yapanlarin cogu her gun Turk yemegi yemeye gitti icin pahali diyor. Turk lirasina cevirirsen zaten pahali.