Evet o bendim hocam. İşin ası şöyle cuma günü pasaportumu yeniletip karşı tarafla kontağa geçip şu anki asgari ücretten düşük aldığım işimden istifa edeceğim ve gideceğim. Yapacak bir şey yok. Baktık olmuyor gezmiş oluruz yurt dışı görmüş oluruz. Ama amaç orada iş yapmak para kazanmak yaşayabilmek. Umarım umduğum gibi olur.
Simdiden hayirli olsun. Akliniza takilan bir sey olursa mesaj atabilirsiniz hocam.