• 29-10-2021, 10:27:24
    #1
    Selamlar forumda geçen günlerde banlanan baskidenizi isimli şaxxx toxxx'a dava açacağım ancak daha önce normal asliye mahkemelerinden açmış olduğum davaların daha iyi çözüme kavuşup siber suçların sanal ortamdan kandırılan vatandaşlara çok ilgi göstermediklerine de şahit oldum. Şimdi bu arkadaşı ben kesinlikle YouTube abone satışı adı altında kandırıp paralarımızı almasından ötürü dava açacağım Çorum içi nereye gidip dava açmalıyım sizce ? Ayrıca kandırılan diğer arkadaşlarda bana özelden ulaşırlarsa sevinirim
  • 29-10-2021, 10:32:43
    #2
    Lütfen beni yanlış anlamayın siz neden sürekli birini karalamanın veya sürekli dava açıcam yok şikayetçiyim tarzı gereksiz konular açıyorsunuz acaba ? birinden şikayetçiyseniz gerekli merceklere belgelerinizle beraber başvurun demekki verilen belgeler yetersiz kalıyor ki sonuca ulaşılmaşılmakta güçlük çekiliyor.
  • 29-10-2021, 10:34:05
    #3
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen beni yanlış anlamayın siz neden sürekli birini karalamanın veya sürekli dava açıcam yok şikayetçiyim tarzı gereksiz konular açıyorsunuz acaba ? birinden şikayetçiyseniz gerekli merceklere belgelerinizle beraber başvurun demekki verilen belgeler yetersiz kalıyor ki sonuca ulaşılmaşılmakta güçlük çekiliyor.
    Sürekli derken ?
  • 29-10-2021, 10:35:23
    #4
    tinyteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli derken ?

    2 3 arkadaşta da aynı olayı yaptınız coşkun abi size eğer şikayetiniz varsa gerekli birimlere başvurabilirsiniz demişti bunu sürekli yapıyorsunuz sürekli demenin ne olduğunu biliyorsunuz diye düşünüyorum.
  • 29-10-2021, 10:35:47
    #5
    Hocam daha önce sorun yaşamıştık kendisiyle, hatta bana kendi rızasıyla önlü arkalı kimlik göndermişti 🤣

    Ufak bir sorundu bizimki Türk beğeni gönderiyorum diyip bot gelmişti sonrasında kendisinin bana ücretsiz sunacağı hizmet için de para istemeye başladı Cumhuriyet Başsavcılığı ile akraba galiba ağzından düşmüyor en son dava edecekti bilmem ne oldu 🤭
  • 29-10-2021, 10:37:03
    #6
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 3 arkadaşta da aynı olayı yaptınız coşkun abi size eğer şikayetiniz varsa gerekli birimlere başvurabilirsiniz demişti bunu sürekli yapıyorsunuz sürekli demenin ne olduğunu biliyorsunuz diye düşünüyorum.
    Kafanız mı güzel hocam ilk konum ayrıca Coşkun Bey bana bir kelam bile yazmadı
  • 29-10-2021, 10:37:10
    #7
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 3 arkadaşta da aynı olayı yaptınız coşkun abi size eğer şikayetiniz varsa gerekli birimlere başvurabilirsiniz demişti bunu sürekli yapıyorsunuz sürekli demenin ne olduğunu biliyorsunuz diye düşünüyorum.
    Fakat arkadaşın dediği gibi hocam duyurmaya gerek yok şikayetinizi belirtin CİMER’de etkili bu konumda, ben kendimden biliyorum TCK 125’e aykırı birkaç şahsı bildirmiştim ifade verin bu yapılan suçtur arkasında durun dediler ama gitmedim vaktim olmadı sizde deneyebilirsiniz @tinyteen;
  • 29-10-2021, 10:38:04
    #8
    GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha önce sorun yaşamıştık kendisiyle, hatta bana kendi rızasıyla önlü arkalı kimlik göndermişti 🤣

    Ufak bir sorundu bizimki Türk beğeni gönderiyorum diyip bot gelmişti sonrasında kendisinin bana ücretsiz sunacağı hizmet için de para istemeye başladı Cumhuriyet Başsavcılığı ile akraba galiba ağzından düşmüyor en son dava edecekti bilmem ne oldu 🤭
    Aynen hocam kendisi bana da öyle demişti var galiba bir yakınlığı yoksa bu kadar rahat olamazdı
  • 29-10-2021, 10:39:13
    #9
    tinyteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafanız mı güzel hocam ilk konum ayrıca Coşkun Bey bana bir kelam bile yazmadı

    Siz bence açtığınız konulara dikkatlice bi bakın derim hocam