Lütfen beni yanlış anlamayın siz neden sürekli birini karalamanın veya sürekli dava açıcam yok şikayetçiyim tarzı gereksiz konular açıyorsunuz acaba ? birinden şikayetçiyseniz gerekli merceklere belgelerinizle beraber başvurun demekki verilen belgeler yetersiz kalıyor ki sonuca ulaşılmaşılmakta güçlük çekiliyor.