Hocam daha önce sorun yaşamıştık kendisiyle, hatta bana kendi rızasıyla önlü arkalı kimlik göndermişti 🤣
Ufak bir sorundu bizimki Türk beğeni gönderiyorum diyip bot gelmişti sonrasında kendisinin bana ücretsiz sunacağı hizmet için de para istemeye başladı Cumhuriyet Başsavcılığı ile akraba galiba ağzından düşmüyor en son dava edecekti bilmem ne oldu 🤭
Aynen hocam kendisi bana da öyle demişti var galiba bir yakınlığı yoksa bu kadar rahat olamazdı