Yurtdışı r10'a benzer forumlar ?
10
●523
- 29-10-2021, 00:45:01Hocam burdada herşey paralı ya,ticaret konusu açmak bile 30 dolarmı 50 dolarmı neMabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,2-3 gün takıldım para üzerine kurulmuş sırf
- 29-10-2021, 00:47:31Öyle ama içeride kaliteli ticaret dönüyor. R10 nasıl davetiyeyle eleme yapıyorsa onlar da parası olanı sokuyor ki 3-5 kuruş için milleti tokatlamasınlar. 2 yıl önce bir dönem takılmıştım.BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2021, 00:54:06Paramız olsa başka yerde takılırdık hocamMabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2021, 00:55:52R10'da kurumsal, kurumsalplus almak gibi düşün hocam. Aynı şey.kara1para adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,2-3 gün takıldım para üzerine kurulmuş sırf
