Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle ama içeride kaliteli ticaret dönüyor. R10 nasıl davetiyeyle eleme yapıyorsa onlar da parası olanı sokuyor ki 3-5 kuruş için milleti tokatlamasınlar. 2 yıl önce bir dönem takılmıştım.
Paramız olsa başka yerde takılırdık hocam