Hocam burdada herşey paralı ya,ticaret konusu açmak bile 30 dolarmı 50 dolarmı ne

,2-3 gün takıldım para üzerine kurulmuş sırf
Öyle ama içeride kaliteli ticaret dönüyor. R10 nasıl davetiyeyle eleme yapıyorsa onlar da parası olanı sokuyor ki 3-5 kuruş için milleti tokatlamasınlar. 2 yıl önce bir dönem takılmıştım.