Anket Kolamı Pepsimi
Toplam Katılımcı Sayısı: 138
Kolamı Pepsimi
Pepsi
%62,32 (86 Oy)
Kola
%37,68 (52 Oy)
  • 28-10-2021, 12:12:35
    #28
    Ayran
  • 28-10-2021, 13:14:18
    #29
    Bir mekanda Coca cola yok deyip yerine Pepsi teklif edilirse keyfim kaçıyor

    Genelde o tarz yerleri de hissediyorsun girerken mahalle bakkalı tarzı izbe restoranlarda oluyor

    Ankette Pepsi önde, enteresan
  • 28-10-2021, 13:59:28
    #30
    Schweppes ya da Sprite.
  • 28-10-2021, 14:30:18
    #31
    pepsi normal bence kötü ama zero çok iyi
  • 28-10-2021, 14:46:55
    #32
    coca-colanın eskisi gibi asidi yok ben pepsi içmeye başladım
  • 28-10-2021, 14:51:25
    #33
    Cola nın tadı eskisi gibi değil çok bekliyor hep asidi kaçmış gibi oluyor. Pepsi asit konusunda başarılı. Cola kendini çok saldı nokia gibi silinip gider.
  • 28-10-2021, 14:52:43
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi ara markette sadece pepsi vardı coca cola kalmamıştı. Yapacak bir şey yok deyip aldım ve o gün bugündür pepsi içiyorum. Arkadaşın dediği gibi asit oranı ve tadı daha güzel geliyor. Keşke fast food zincirlerinin hepsinde pepsi olsa
  • 28-10-2021, 14:56:15
    #35
    evet kolanın tadı bence de değişti
  • 28-10-2021, 16:54:29
    #36
    Benim favorim bu.

    Kavaklıdere - Üzüm Suyu