Cola nın tadı eskisi gibi değil çok bekliyor hep asidi kaçmış gibi oluyor. Pepsi asit konusunda başarılı. Cola kendini çok saldı nokia gibi silinip gider.
Bi ara markette sadece pepsi vardı coca cola kalmamıştı. Yapacak bir şey yok deyip aldım ve o gün bugündür pepsi içiyorum. Arkadaşın dediği gibi asit oranı ve tadı daha güzel geliyor. Keşke fast food zincirlerinin hepsinde pepsi olsa