Konu
Kola mı Pepsi mi?
28-10-2021, 14:52:43
#34
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bi ara markette sadece pepsi vardı coca cola kalmamıştı. Yapacak bir şey yok deyip aldım ve o gün bugündür pepsi içiyorum. Arkadaşın dediği gibi asit oranı ve tadı daha güzel geliyor. Keşke fast food zincirlerinin hepsinde pepsi olsa