Bi ara markette sadece pepsi vardı coca cola kalmamıştı. Yapacak bir şey yok deyip aldım ve o gün bugündür pepsi içiyorum. Arkadaşın dediği gibi asit oranı ve tadı daha güzel geliyor. Keşke fast food zincirlerinin hepsinde pepsi olsa