R10'a Giremiyorum
32
●1.002
- 26-10-2021, 00:53:18Hocam böyle diyim buyuk bir forum oldugu icin buyuk saldirilar arada boyle siklikla oluyor ve bazende goz yumak gerekiyor tam bilgim yok bu sadece benim fikrim cunku buyuk platformlarin herzaman buyuk dusmanlari oluyor dedigim gibi sadece bende sizij gibi fikrimi yaziyorum yanlis yazdiysamda k bakmayinprospor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2021, 00:54:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.takibi haklısın kardeşim güvenlik öenli sürekli saldırılara karşı galiba az önce saldırı aldık çıkıp durduguna göreKaoS_04 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2021, 00:59:28Dün forumdan bir arkadaşı bulmak için google dork kullandım bunun için bile saatlerce yasaklı kaldım bota karşı baya bi koruma var forum üzerinde.
